Susisiekite!
Norėdami grąžinti prekę susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +37061211188 arba parašykite el. paštu
[email protected] ir mes užpildysime reikiamus dokumentus.
Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d.d. jei:
- grąžinama Prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta ir nenaudota;
- Prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
- grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
- netaikoma nekokybiškai prekei.
Negrąžinamos prekės:
- Prekės, kurios neatitinka anksčiau nurodytų sąlygų, nėra priimamos grąžinimui, už jas sumokėti pinigai negrąžinami, o prekė yra siunčiama atgal klientui.
- Pirktos ne iš Pardavėjo arba kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos.
Pažeista siunta/nekokybiška prekė
Gavus ir išpakavus prekę, pastebite pažeistą įpakavimą ar prekės broką, susisiekite su mumis el.paštu [email protected] arba telefonu +37061211188. Brokuotą ar pažeistą prekę pakeisime kita arba grąžinsime Jums pinigus.
Pažymėtina!
Galite grąžinti visas garbane.lt parduodamas prekes, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis (pvz., negalėsite grąžinti iš anksto supakuotų prekių, kurias išpakavote po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; greitai gendančių prekių, kurių galiojimo laikas trumpas; supakuotos vaizdo ar programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo, ir kt.).
Remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.
Atgauti sumokėtą pinigų sumą galite dviem būdais:
- Pavedimu. Pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą.
- GARBANE kuponu. Pasirinkus pinigų grąžinimo būdą "Garbane kuponu" grąžinimo paslauga nemokama.
Garantija taikoma elektroniniams prietaisams, tokiems kaip plaukų džiovintuvai, gruzdintuvės ir kiti panašūs gaminiai, įsigyti garbane.lt parduotuvėje.
Garantinis laikotarpis:
- 24 mėnesiai – fiziniams asmenims.
- 12 mėnesių – juridiniams asmenims.
Norint grąžinti kokybiškas prekes DPD paštomatu, reikia:
- susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru, numeriu +370 612 11188 arba parašyti el. paštu [email protected]
- mūsų klientų aptarnavimo centro komanda užpildys visą reikiamą informaciją, o prireikus padės visais kitais klausimais;
- el. laišku gauti patvirtinimo PIN arba QR kodą, kurį reikės panaudoti DPD paštomate;
- susirasti Jums patogiausią, artimiausią DPD paštomatą;
- įvesti gautą PIN kodą, užklijuoti atspausdintą siuntos lipduką ir siųsti prekes mums;
- grąžinimo kaina 4.20 Eur.;
- grąžinimo kaina bus išskaičiuota iš grąžintinos pinigų sumos;
- džiaukitės grįžusiais pinigais.